perjantai 1. huhtikuuta 2011

Älä klikkaa tähän

Siwan mainos.


Normaalisti halutaan, että lukija klikkaa mainokseen ja silloin hänelle näytetään mainostajan sivusto. Tässä kuitenkin taitaa houkuttavin kohta olla painike, jota on ihan turha klikata.


Useiden "turhien klikkausten" jälkeen mainos ei edelleenkään aukea, vaan varoittelee jo mahdollisista terveysvaaroista.


Parinkymmenen klikkauksen jälkeen jo kehutaan lukijaa sitkeäksi. Olisi varsin mielenkiintoista nähdä tilastoa siitä kuinka moni lukijoista napsuttelee tekstit loppuun asti, ja mahdollisesti klikkailee vielä useita kertoja varmistaakseen, että tekstit jo varmasti loppuivat.

Tehokas mainos on tässä tapauksessa siis varsin erilainen ja hieman huumoriakin sisältävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti